فهرست اخبار فهرست اخبار

تقدیر از بانکدار برتر استان

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، شعبه شهید مطهری یزد توانست در ارزیابی عملکرد سال 1398 در رتبه 10 و در ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال 1399 در رتبه سوم کشوری قرار بگیرد. از این‌رو امید اعتمادی فر مسئول این شعبه در یازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور شرکت و توسط مدیرشعب استان مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرشعب استان ضمن تبریک به امید اعتمادی‌فر و همکاران وی در شعبه شهید مطهری یزد، موفقیت او در بین شعب بانک مسکن کشور را ارزشمند و الگوی شعب دانست و تلاش و همت کارکنان شعبه شهیدمطهری که منجر به کسب موفقیت ایشان در بین شعب کشور شده است را ارج نهاد و اظهار داشت: موفقیت در سایه تلاش و کوشش جمعی حاصل خواهد شد و موفقیت شعبه شهیدمطهری یزد نیز مرهون زحمات قابل تقدیر کارکنان آن است.

صیدنبی حیدریان ابراز امیدواری نمود شعبه شهیدمطهری یزد با تداوم تلاش و همکاری پرسنل خود می‌تواند علاوه بر موفقیت و درخشش در ارزیابی عملکرد، موفق به اخذ درجه در سال 1400 گردد. وی تقسیم اهداف ارزیابی عملکرد بین همکاران شعب را بهترین شیوه کسب هدف دانست و اظهار داشت: توجه به ترازنامه و میزان سوددهی شعب به عنوان یکی از روش ها و معیارهای اصلی در ارزیابی عملکرد شعب می باشد که می تواند نقش مهمی در جهت دهی و حرکت شعب در راستای نیل به اهداف بانک و هم‌سو‌سازی آن با اهداف مدیریت عالی بانک داشته باشد.

حیدریان در ادامه گفت: ارتقای سازمان و کارکنان در بانک بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد فرد در ارتقای جایگاه سازمانی موثر است. وی افزود: افزایش سوددهی و درجه شعبه نه تنها موجب ارتقای سازمان و افزایش ارائه خدمات به مشتریان می گردد، بلکه موجب ایجاد پست سازمانی و احراز آن توسط کارکنان می گردد.

رئیس شعبه شهیدمطهری یزد در جلسه تقدیر از وی گفت: شعبه شهیدمطهری یزد با عملکرد مطلوب خود در سال 1398  توانست با رشد 21  درصدي منابع  و كاهش 15 درصدي وصول مطالبات به كليه اهداف تعيين شده خود برسد و رتبه اول استان را با امتياز 1074 به خود اختصاص دهد ، همچنین در سال 1399 با رشد 67 درصدي منابع و كاهش 25 درصدي مطالبات، مجددا با امتیاز 1105 موفق به کسب رتبه اول استان گردید.

امید اعتمادی‌فر همكاري، همفكري و همدلي همكاران شعبه در تكريم ارباب رجوع و مشتري مداري، و همچنین همکاری کارکنان ستاد مدیریت با شعبه از عوامل موثر در موفقیت شعبه دانست و اظهار داشت: توجه به مشتريان و تعامل مناسب با ایشان یکی از مهمترين عوامل در رشد شعبه بوده و همکاران شعبه نیز این مهم را مدنظر قرار داده‌اند. وی افزود: با تقويت اين باور در همكاران كه در دنياي بانکداری رقابتي امروز، بازاريابي و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، يكي از مولفه هاي اساسي در موفقیت شعب مي باشد، نسبت به افزايش تعداد مشتريان از طريق بازاريابي جدید و تامين رضايتمندي مشتریان قدیمی اقدام گرديد.

رئیس شعبه شهید مطهری یزد به‌روز بودن اطلاعات كليه همكاران شعبه و سوق دادن مشتري به سوي بانكداري الكترونيك و خدمات مجازي را سبب کاهش تعداد مراجعه كنندگان به شعبه دانست كه این خود فرصتي مناسب را براي تمركز بر برنامه ريزي در حوزه هاي جذب منابع و بازاريابي و و وصول مطالبات فراهم ساخته است.

اعتمادی‌فر هدفمند نمودن نظام تخصيص پاداش و اضافه كاري براساس ميزان توفیق هريك از كاركنان در ايفاي نقش مورد انتظار وی در تحقق اهداف تعيين شده، مسوليت پذيري و برخورد خوب همكاران، سرعت و دقت در انجام كليه امور بانكي مربوط به مشتری را از دیگر علل موفقیت این شعبه بیان نمود.

وی ایجاد محيطی آرام و دوستانه برای پرسنل و فضایی امن و قابل اعتماد برای مشتریان را یکی از عوامل در جذب مشتريان جدید و وفادارسازی ایشان بیان نمود که موجب تسهیل در تحقق اهداف شعبه می‌گردد.

آخرین بروزرسانی 1399/12/10