فهرست اخبار فهرست اخبار

همکاری اداره کل پست استان و بانک مسکن در جهت وصول مطالبات

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، رئیس و کارشناس اداره بازاریابی اداره کل پست استان و روسای دوایر ارتباطات و بازاریابی و پیگیری وصول مطالبات مدیریت به مناسبت روز جهانی پست باهم دیدار و گفتگو نمودند.

رئیس دایره پیگیری وصول مطالبات مدیریت ضمن تشکر از همکاری اداره کل پست استان در خصوص ارسال ابلاغیه و اخطاریه‌های پستی بدهکاران تسهیلاتی ابراز امیدواری نمود با همکاری مجدد با آن اداره بتوان اقدامات موثری در زمینه وصول مطالبات را به ثمر رساند.

محسن کلانتری با اشاره به توانمندی پست در ارسال اخطاریه به مناطق روستایی و دور از مرکز استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اداره کل پست در این زمینه می تواند موجب تسریع در امور وصول مطالبات بانک و افزایش بهره‌وری گردد. وی یکی از مزایای مهم ارسال اخطاریه پستی را حفظ شان و کرامت مشتریان نام برد و بر حفظ رازداری مشتریان تاکید نمود. وی همچنین ارسال اخطاریه ها بر اساس اطلاعات سامانه سنا را بسیار حائز اهمیت دانست.

رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تدوام همکاری با اداره کل پست را منشا ارائه خدمات گسترده به آن اداره و کارکنانش دانست و گفت: ماموریت بانک مسکن همواره تلاش در راستای خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه بوده و امید است کارکنان اداره کل پست استان نیز با آشنایی بیشتر با محصولات بانک مسکن از این خدمات بهره‌مند گردند.

لیلا قاسم پور با معرفی بخشی از خدمات و تسهیلات مسکن بانک مسکن، آمادگی این بانک جهت انعقاد تفاهم‌نامه و گسترش همکاری و بهره‌مندی دوجانبه از خدمات را اعلام نمود.

رئیس اداره بازاریابی اداره کل پست استان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک مسکن، تلاش این اداره را ارائه خدمات مطلوب و سریع به مشتریان عنوان نمود و اظهار داشت: اداره کل پست با داشتن شبکه گسترده توزیع مرسولات می تواند با سرعت و دقت، اخطاریه های مطالباتی بانک را به دست مشتریان برساند.

مریم مظفری در پایان ضمن استقبال از انعقاد تفاهم نامه گفت: خدمات متقابل بانک و پست می تواند موجب ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مشتریان گردد و اداره کل پست آمادگی ارائه انواع خدمات به بانک مسکن را دارد.

آخرین بروزرسانی 1399/7/22