فهرست اخبار فهرست اخبار

سفر مدیر امور استان ها و بازاریابی و معاون امور شعب اداره کل امور مدیریت های شعب به استان

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، مدیر امور استان ها و بازاریابی و معاون امور شعب اداره کل امور مدیریت های شعب به استان سفر نموده و از تعدادی از شعب این استان بازدید نمودند.

مدیر امور استان ها و بازاریابی در جریان بازدید از شعب استان در گفتگو با روسای شعب گفت: تقسیم اهداف ارزیابی عملکرد بین همکاران شعب، بهترین شیوه کسب هدف می باشد.

محمود لاری دارابی در ادامه اظهار داشت: در شرایط کنونی اهمیت وصول مطالبات کمتر از جذب منابع نبوده و با توجه به رسالت اجتماعی بانک، که اعطای تسهیلات خرید و ساخت ارزان قیمت جهت کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، حفظ و کاهش بهای تمام شده منابع جهت بسیار حائز اهمیت می باشد. وی افزود: جهت تشویق و ایجاد انگیزه در بین کارکنان، تلاش گردیده امتیازات ویژه ای جهت بخش وصول مطالبات در امتیازات ارزیابی عملکرد در نظر گرفته شود.

مدیر امور استان ها و بازاریابی در دیدار با روسای شعب بیان داشت: اطلاع از چگونگی ارائه خدمات با محصولات موجود بانک و شیوه جذب منابع در شعب موفق می تواند به راهکاری جهت بهبود جذب و رقابت با سایر بانک ها باشد. وی افزود: طرح 2و1 برای ایجاد تنوع در سبد محصولات و برآوردن نیاز آنی برخی مشتریان به تسهیلات بدون ضامن طراحی گردیده است. لذا استفاده از ظرفیت های این طرح موجب افزایش پرداخت تسهیلات، جذب منابع و کاهش بهای تمام شده منابع می گردد.

لاری دارابی با اشاره به اینکه سبد محصولات و خدمات سایر بانک ها به صورت هفتگی توسط اداره کل بازاریابی رصد و گزارش می گردد گفت: تلاش کارکنان، معرفی خدمات و محصولاتی است که جوابگوی نیازهای سپرده ای و تسهیلاتی مشتریان را تامین کند.

وی با اشاره به موضوع بهره وری شعب گفت: تلاش کارکنان در راستای تحقق اهداف، به خصوص جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات، ارائه خدمات کارمزد محور و کاهش هزینه ها موجب افزایش بهره وری و بازدهی شعب می گردد.

معاون امور شعب اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن در بازدید از شعب استان یزد گفت: توجه شعب به ارزیابی عملکرد بسیار حائز اهمیت بوده و کسب نمرات دوره ای ارزیابی عملکرد در انتصابات مسئولین و معاونین شعب اهمیت بسزایی دارد.

علیرضا ممی زاده آقاباقر گفت: مطالعه و تجزیه تحلیل بخشنامه ها، اهداف ارزیابی عملکرد و همچنین دستورالعمل درجه بندی شعب باید به عنوان نقشه راهبردی جهت افزایش بهره وری و سوددهی شعب، در کنار خدمت به مشتریان مدنظر کارکنان شعبه باشد. وی در ادامه اظهار داشت: آنچه موجب تمایز شعب موفق نسبت به سایر شعب می گردد توجه به امتیازات تشویقی و تلاش در جهت کسب امتیاز شاخص های خاص می باشد. وی تاکید داشت: از آنجا که منابع، تسهیلات، خدمات بانکی و سودآوری، وصول نقدی و کنترل ریسک اعتباری، پنج شاخص اصلی مورد استفاده در تعیین درجه شعب می باشد، حرکت هماهنگ شعب در این پنج شاخص و توجه به امتیازات ضرایب دستورالعمل درجه بندی شعب و فعالیت در شاخص هایی که دارای وزن بالاتری نسبت به سایر خدمات دارد منجر به افزایش درجه شعبه می گردد.

معاون اداره کل امور مدیریت های شعب اظهار داشت: درجه بندی شعب به عنوان یکی از روش ها و معیارهای اصلی در ارزیابی عملکرد شعب می باشد که می تواند نقش مهمی در جهت دهی و حرکت شعب در راستای نیل به اهداف بانک و هم‌سو‌سازی آن با اهداف مدیریت عالی بانک داشته باشد.

ممی زاده آقاباقر گفت: ارتقای سازمان و کارکنان در بانک بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد فرد در ارتقای جایگاه سازمانی موثر است. وی افزود: افزایش درجه شعبه نه تنها موجب ارتقای سازمان و افزایش ارائه خدمات به مشتریان می گردد، بلکه موجب ایجاد پست سازمانی و احراز آن توسط کارکنان می گردد.

مدیر امور استان ها و بازاریابی و معاون امور شعب اداره کل امور مدیریت های شعب در بازدید از شعب استان ضمن بازدید و بررسی عملکرد شعب با کارکنان نیز از نزدیک گفتگو نموده و کارکنان مسائل، انتقادات و پیشنهادات خود را با ایشان درمیان گذاشتند.

آخرین بروزرسانی 1398/10/2