فهرست اخبار فهرست اخبار

تقدیر از شعب موفق استان در ارزیابی عملکرد نیمه اول سال 1398

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، مدیرشعب استان در جمع روسای دوایر مدیریت و مسئولین شعب، ضمن ابلاغ تشکر و مراتب قدردانی مدیرعامل محترم از کارکنان و انتقال و تشریح مطالب مطرح شده در دومین همایش مدیران ارشد در سال 1398، از شعبی که درارزیابی عملکرد در جایگاه سبز قرار گرفتند تقدیر نمود.

صیدنبی حیدریان ارتقاء چشمگیر جایگاه مدیریت در بین مدیریت های کشور نسبت به دوره های قبل و کسب رتبه هشتم را به همکاران تبریک گفت و این نتیجه را حاصل تلاش و همکاری کلیه کارکنان شعب و مدیریت و برنامه ریزی هدفمند دانست. وی مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف را شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدف گذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط شعب و ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب و انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده عنوان نمود.

وی در این باره افزود: مدیریت شعب استان یزد در ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال 98 موفق به کسب رتبه تک رقمی در 16 شاخص و موفق به کسب رتبه اول در بخش وصول مطالبات گردید. وی همچنین رشد 32% شعب موفق در این دوره را حاصل درک مشترک همکاران از موضوع ارزیابی عملکرد و اهمیت آن در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دانست.

صیدنبی حیدریان موفقیت در بخش وصول مطالبات در ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال جاری را برنامه ریزی دقیق، پیگیری مستمر و بهره گیری مناسب از ظرفیت بخشودگی سود و جرائم تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 و تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 عنوان نمود. وی با اشاره به طرح ویژه کاهش مطالبات غیرجاری بانک با عنوان طرح میثاق، گفت: طرح مذکور یکی از بهترین مصوبات بانک در خصوص کاهش مطالبات بوده و شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق به همکاران و متعاقب آن آگاهی مشتریان از قابلیت و پتانسیل های طرح یاد شده می تواند متضمن موفقیت اجرای این طرح و بهبود جریان ورود نقدینگی به بانک باشد.

حیدریان با اشاره به تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد سال 99 و با توجه به لزوم بازبینی شاخص های ارزیابی عملکرد به منظور افزایش اثربخشی و کارایی در سطح شعب و مدیریت ها، از همکاران خواست نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح نمایند.

مدیر شعب استان ضمن اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: ماموریت بانک مسکن مشارکت در ساخت 400 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح است که از 140هزار واحد ابلاغ شده به شبکه بانک مسکن کشور، سهم استان در این مرحله 1600 واحد است و انتظار می رود همکاران همانند گذشته در پیشبرد و موفقیت این طرح نیز تلاش و همکاری مناسبی داشته باشند.

حیدریان با اشاره به اینکه وصول مطالبات معوق بانک یکی از اولویت های مهم بانک می باشد: از همکاران خواست در این زمینه تلاش مضاعف نموده تا همانند نیمه نخست سال عملکرد قابل قبولی در بخش وصول مطالبات کسب نمایند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تجهیز منابع با بهره گیری از طرح 2و1 ، سپرده ممتاز و منابع صفردرصدی خواستار بازاریابی هدفمند و با برنامه ریزی  و ارائه خدمات کارمزد محور و نهادینه کردن این موضوع توسط کلیه کارکنان شد.

صیدنبی حیدریان، رعایت تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از ایجاد نارضایتی مشتریان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: انتظار می رود همکاران به لحاظ شرایط اقتصادی موجود، در برخورد با مشتریان و بدهکاران اصول تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته باشند. وی همچنین نکاتی در خصوص به کارگیری اصول پدافند غیرعامل و رعایت اصول حفاظت فیزیکی و پرسنلی را به روسای شعب استان یادآور شد. وی در این زمینه رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی شعب، رعایت ضوابط و مقررات در تمام زمینه ها، توجه به موضوع پولشویی، اعتبارسنجی صحیح در پرداخت تسهیلات و نظارت قبل، حین و بعد از انجام امور را خواستار شد.

معاون مدیرشعب استان در این نشست رمز موفقیت شعب در ارزیابی عملکرد را کار گروهی دانست و از روسای شعب خواست با برگزاری مداوم جلسات توجیهی با کارکنان و توجه به نقاط قوت و ضعف شعبه مسیر تحقق اهداف و کسب امتیازات ارزیابی عملکرد را هموارتر نمایند.

رضا ده بزرگی گفت: برنامه ریزی هدفمند و استفاده از کلیه امکانات و توان همکاران در فرصت باقیمانده تا پایان سال می تواند موجب ارائه خدمات بهتر به مشتریان و ارتقاء جایگاه شعب و مدیریت گردد. وی افزود: موفقیت در ارزیابی عملکرد نیاز به بررسی دقیق شاخص ها داشته و با برنامه ریزی می توان به نتایج رضایت بخش رسید.

ده بزرگی ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و سرعت و دقت در رسیدگی به امور مشتریان گفت: تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات علاوه بر کسب رضایت مشتری موجب وفاداری و خوش حسابی وی در مدت بازپرداخت اقساط نیز خواهد شد.

ده بزرگی توسعه پایانه های فروشگاهی را ارزانترین و در دسترس ترین ابزار بازاریابی عنوان نمود و افزود: بازاریابی پایانه های فروشگاهی با تعداد و مبلغ تراکنش قابل قبول علاوه بر کسب امتیاز در بخش بانکداری الکترونیک موجب جذب منابع خرد، ارزان قیمت و مستمر خواهد شد.

در پایان از روسای شعبی که در ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال 98 موفق به کسب نمره بالاتر از نمره میانگین شعب کشور و کسب جایگاه سبز گردیدند تقدیر به عمل آمد.

آخرین بروزرسانی 1398/9/23