فهرست اخبار فهرست اخبار

مدیریت شعب استان یزد طی ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال 1398 موفق به کسب رتبه اول در بخش وصول مطالبات گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، مدیر شعب در گفتگویی اظهار داشت: با تلاش و همکاری کلیه کارکنان شعب و مدیریت، برنامه ریزی هدفمند و اقدامات دایره پیگیری و وصول مطالبات مدیریت، کسب رتبه اول در بخش وصول مطالبات حاصل شد.

مدیرشعب استان یزد ضمن تاکید بر اهمیت وصول مطالبات که منجر به برگشت منابع بانک می گردد، بیان داشت: مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف، شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدف گذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب و انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده خواهد بود.

صیدنبی حیدریان برنامه ریزی مدون برای تحقق اهداف مدیریت، خصوصا در بخش وصول مطالبات در سال 98 را عامل موفقیت مدیریت در این بخش دانست و عنوان کرد: در سالجاری اهداف در تمامی بخشها، بصورت ماهیانه رصد با تقسیم اهداف تعیین شده بین کلیه همکاران در جهت تحقق اهداف تعیین شده تلاش گردید. وی پیگیری مطالبات معوق به صورت همزمان توسط شعب، دایره پیگیری و وصول مطالبات و اعضای کمیسیون وصول مطالبات مدیریت را عامل موفقیت دانست و از کلیه کارکنان شعب و مدیریت که با همدلی و همکاری موجب کسب این موفقیت گردیدند، تشکر نمود.

وی همچنین اظهار داشت: مدیریت شعب استان یزد توانست در شاخص های نظیر کاهش مانده مطالبات عقود مبادله ای روستایی، وصول اقساط و کاهش مانده مطالبات مشکوک الوصول به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در بین مدیریت های شعب کسب نموده و در نتیجه بالاترین نمره در بخش وصول مطالبات را از آن خود نماید.

در این گفتگو رئیس دایره پیگیری و وصول مطالبات عمده دلایل کسب موفقیت در بخش وصول مطالبات در ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال جاری را برنامه ریزی دقیق، برون سپاری هدفمند، پیگیری مستمر و بهره گیری مناسب از ظرفیت بخشودگی سود و جرائم تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 و تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 عنوان نمود. وی با اشاره به طرح ویژه کاهش مطالبات غیرجاری بانک با عنوان طرح میثاق، گفت: طرح مذکور یکی از پرظرفیت‌ترین طرح های مصوب در خصوص کاهش مطالبات بوده و شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق به همکاران و متعاقب آن آگاهی مشتریان از قابلیت و پتانسیل های طرح یاد شده می تواند متضمن موفقیت اجرای این طرح و بهبود جریان ورود نقدینگی به بانک باشد.

محسن کلانتری در این باره گفت: دایره پیگیری و وصول مطالبات با پیگیر های مستمر و تمرکز بر پرونده های مشکوک الوصول روستایی و با مراجعه مستمر و هفتگی کارشناسان این دایره به روستاهای هدف و بیان مزایای ویژه تبصره 35 برای مشتریان، ایشان را به تسویه و فسخ قراردادهای مطالباتی تشویق نماید.

کلانتری در ادامه اظهار داشت: دایره پیگیری و وصو ل مطالبات مدیریت با تمرکز بر روی مطالبات معوق و پیگیری های مکرر و مستمر کارشناسان حقوقی خود و برگزاری جلسات متعدد با بدهکاران، توانست بخش عمده مطالبات ناشی از پرونده‌های مطالباتی را وصول نماید.

رئیس دایره پیگیری و وصول مطالبات مدیریت در پایان گفت: همکاری و تعامل با دهیاری ها و مسئولین بنیاد مسکن شهرستانها و همچنین تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراجعات مکرر به روستاهای دارای بیشترین پرونده مطالباتی توانست موجب کسب رتبه اول در شاخص کاهش مانده مطالبات روستایی گردد.

آخرین بروزرسانی 1398/8/4