پیمایش گروه‌بندی‌ها پیمایش گروه‌بندی‌ها

آخرین مطالب آخرین مطالب

محتوا با وبلاگ مشتریان .

پربیننده ترین مطالب پربیننده ترین مطالب

محتوا با وبلاگ مشتریان .

پرامتیازترین مطالب پرامتیازترین مطالب

محتوا با وبلاگ مشتریان .

وبلاگ وبلاگ

محتوا با وبلاگ مشتریان .

رضایتمندی مشتری

رضایت مندی مشتری عبارت است از احساسات خوشایند یا ناخوشایند مشخص که از مقایسه عملکرد ذهنی در قیاس با انتظارات مشتری ، ناشی می شود. رضایت مندی مشتری درجه ای از عملکرد واقعی یک شعبه است که انتظارات مشتری را برآورده می کند هر چه کیفیت درک شده توسط مشتری بتواند انتظارات وی را تامین نماید مشتری احساس رضایت بیشتری خواهد کرد و احتمالا حضور خود را تکرار خواهد کرد.
ادامه درباره رضایتمندی مشتری »
— 5 نمایش تعداد رکورد ها در صفحه
نمایش 31 - 31 از 31 نتیجه