تازه های اخبار تازه های اخبار

نشست مشترک مسؤلین مدیریت شعب مازندران با پرسنل شرکت ناواکو دفتر استان مازندران

جلسه بحث وبررسی پایانه های فروشگاهی با حضور مصطفی تقوی مدیر شعب استان،معاونین مدیریت ،رییس حوزه حراست، رئیس دایره سیستم ها ،‌ کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت و پرسنل شرکت ناواکو دفتر مازندران در محل مدیریت برگزارشد

مصطفی تقوی مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از انجام امور pspبانک توسط شرکت ناو اکو اظهار نمود:تصمیم بانک در گام اول راه اندازی شرکتی بوده که کار pspبانک را انجام دهد و از اینکه این امر به شرکت ناو اکو که از شرکتهای زیر مجموعه و وابسته به بانک محول شده ،بسی جای افتخار و مایه مباهات است و درگام دوم نحوه بکارگیری کارکنان شرکت بوده که همگی از فرزندان همکاران و خویشاوندان آنان بوده که این خود می تواند دلیلی بر تعصب و تعلق سازمانی در انجام وظایف محوله پرسنل شرکت باشد.
تقوی با برشمردن اهمیت همکاری بین بانک و شرکت ناواکو طی سخنانی اظهار داشت :هرچه میزان همکاری و هماهنگی بین بانک و شرکت بیشتر باشد به همان میزان مشکلات کمتری برای خدمات رسانی به مشتریان بوجود خواهد آمد و در نهایت موجب ایجاد خدمات مطلوب و نهایتاً منجر به رضایت مشتریان می گردد.
مدیر شعب استان با بیان اهمیت ارتباط با مشتریان خاص طی سخنانی نگاه مدیریت به پایانه های فروشگاهی را به عنوان ابزاری جهت بازاریابی عنوان نمود و خواستار سرویس دهی مطلوب به مشتریان خاص و همچنین رصد مشتریان ،بازار و رقبا توسط پرسنل شرکت گردید.
در ادامه ،تکریم مشتریان پذیرنده pos، اهمیت حفظ منافع بانک در خصوص مشتریان ویژه ،کیفیت و سرعت ارائه خدمات از طرف شرکت ،پیگیری و ارائه خدمات پس از نصب pos،سلامت در کار،نظارت بر امور،بازدید های دوره ای کمتر از یک ماه مشتریان خاص و پیگیری عملکرد مطلوب پایانه ها از دیگر مواردی بود که توسط مدیر شعب استان در این خصوص توضیحاتی ارائه شد.
همچنین ذبیحی معاون فناوری اطلاعات طی سخنانی هدف از این جلسه را آشنایی مسئولین مدیریت با کارکنان شرکت و اهمیت تعامل بین بانک وشرکت در نحوه ارایه خدمات عنوان کرد و مواردی چون مقایسه تطبیقی پایانه فروشگاهی سایر بانکها ،نحوه سرویس دهی،تعداد تراکنش و متوسط مبلغ تراکنش ماهانه را مدنظر مدیریت ذکر کرد و هدف نهایی را ارائه سرویس بهینه و مطلوب به مشتریان برشمرد.

در ادامه رضایی کارشناس دفتر نمایندگی ناواکو دراستان ضمن تشکر از تعامل و همکاری مدیریتو شرکت، آماری از عملکرد شرکت در بخش پایانه فروشگاهی را ارائه نمود و گفت :دفتر نمایندگی شرکت در استان از اواخر بهمن ماه سال 94شروع بکار نموده که از1800پذیرنده تاکنون 1600پذیرنده تعین تکلیف شده که از این تعداد 1041پذیرنده به عنوان پذیرنده فعال در ناواکو منتقل شده اند.
کارشناس دفتر نمایندگی ناواکو در استان افزود: به جهت تکریم مشتریان ،بازدید هفتگی پذیرندگان خاص،بازدید های اضطراری در اسرع وقت حسب ایمیل صادره از دفتر مرکزی و همچنین به جهت تعامل با مدیریت، تخصیص پایانه فروش در بازه زمانی کمتراز 72ساعت کاری در دستور کار قرارگرفته و هم اکنون در حال انجام می باشد.
در ادامه جلسه به سوالات پرسنل دفتر نمایندگی شرکت توسط مسولین مدیریت پاسخ داده شد.

آخرین بروزرسانی 1395/7/5