تازه های اخبار تازه های اخبار

نشست مشترک مسؤلین اداره کل خدمات نوین و مدیریت مازندران با نمایندگان شرکت پرشین سوییچ و تجارت الکترونیک پارسیان

جلسه بررسی مشکلات پایانه های فروشگاهی با حضور صفری پور مسئول دایره کنترل و توسعه سیستمهای اداره کل خدمات نوین و کلهر کارشناس آن اداره ، ذبیحی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت ، یوسفی رئیس دایره سیستم ها ،‌ توکلی و هاشمی کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت و مدیران و نمایندگان شرکت پرشین سوئیچ و تجارت الکترونیک پارسیان در محل سالن شهدای مدیریت برگزار شد.

در این جلسه ذبیحی معاون مالی و فناوری طی سخنانی تعامل بین بانک وشرکتهای psp را مهم ارزیابی کرد و افزود: مواردی همچون مقایسه تطبیقی بین pos های بانک های دیگر و سرویس دهی آنها با توجه به وجود شرایط رقابتی و همچنین سرعت تراکنش و تسویه تراکنش را مدنظر مدیریت دانست.

وی اولویت تخصیص پایانه های فروشگاهی در مدیریت را مانده منابع مشتری نزد شعب عنوان کرد و افزود : به همین منظور اطلاع رسانی صحیح و موثر به پذیرنده ها ، تعامل مناسب تر نصابان شرکت با شعب و پذیرنده ها ، حل مشکل pos های رفاهی ، پیگیری دستگاه های کم تراکنش و بی تراکنش ،تسریع در نصب دستگاه های pos فروشگاهی با توجه به رقابت شدید بین بانکها و موسسات اهم موارد مدنظر مدیریت می باشد.

در ادامه صفری پور مسئول دایره کنترل و توسعه سیستمهای اداره کل خدمات نوین با برشمردن اهمیت همکاری بین بانک و شرکتهای psp طی سخنانی اظهار داشت : هرچه میزان همکاری و هماهنگی بین بانک و شرکتهای مذکور بیشتر باشد به همان میزان مشکلات کمتری برای خدمات رسانی به مشتریان بوجود خواهد آمد.

 

سپس توکلی کارشناس بازاریابی طی سخنانی نگاه مدیریت به pos های فروشگاهی را به عنوان ابزاری جهت بازاریابی عنوان و خواستار سرویس دهی مطلوب به مشتریان خاص و همچنین اطلاع رسانی لازم در خصوص امکانات جدید پایانه های فروشگاهی گردید.

در ادامه جلسه حسینی نژاد و نیک خو نمایندگان شرکت پرشین سوئیچ و خرسندی نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان آماری از عملکرد شرکتهای مذکور ارائه و به سؤالات مطروحه از سوی مسئولین حاضر در جلسه پاسخ گفتند.

در خاتمه جلسه صفری پور با جمع بندی مطالب مطرح شده در جلسه عنوان داشت : اطلاع از مزیتهای دوجانبه همکاری بین بانک و شرکت و منافع مشترک همکاری باید سرلوحه همکاریهای دوجانبه باشد.

با توجه به اهمیت posهای فروشگاهی به عنوان ابزار بازاریابی ،اهمیت حفظ منافع بانک در خصوص مشتریان ویژه جهت نصب pos،کیفیت و سرعت ارائه خدمات از طرف شرکتها ،پیگیری و ارائه خدمات پس از نصب pos،سلامت در کار،نظارت بر زیرمجموعه نصاب ها،تکریم مشتریان پذیرنده pos،بازدید های دوره ای کمتر از یک ماه مشتریان ویژه و پیگیری عملکرد مطلوب pos ها از دیگر مواردی بود که به آن اشاره گردید.

آخرین بروزرسانی 1394/5/5