تازه های اخبار تازه های اخبار

همایش رابطان بازاریابی شعب استان

به منظور بررسي راهكارهاي مؤثر در جذب منابع و حفظ آن در شرايط رقابتي فعلي و حركت در مسير سياستهاي ابلاغي بانك و افزايش سهم از بازار و مشتري همایش رابطان بازاریابی شعب با حضور معاونین اجرایی و مالی و فناوری ، برخی مسؤلین دوایر و کارشناسان مدیریت در مرکز استان برگزار گرديد .

تقی یعقوبی معاون مالی وفناوری مدیریت در جمع رابطان بازاريابي استان با تكيه بر اينكه حضور رابطان بازاریابی مناطق در مقطع ایجادی بسیار مثمر ثمر بوده ، افزود : طی بررسی کمیته بازاریابی مدیریت تصمیم برآن شد که فعالیت رابطان بازاریابی  از منطقه ای به شعبه ای تغییر یافته به گونه ای که  هر شعبه دارای یک بازاریاب بوده تا بتوانند منسجم تر و باهماهنگی و همدلی بیشتر درجهت تحقق اهداف جذب منابع حرکت نمایند.

یعقوبی در ادامه با بيان اينكه بازارياب بايد متناسب با شرايط بانك و رقبا نسبت به شناسایی فرصتها و تهديدات اقدام نموده خاطرنشان كرد : رابطان بازاریابی  باید بر اساس نیاز مشتریان و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری  ضمن همفکری لازم با بدنه مدیریتی وکارشناسی بانک نسبت به عرضه و معرفی محصولات بانک اقدام نمایند و دراین خصوص شناخت محصولات رقبا و اشراف به محصولات سپرده ای وسیاست اعتباری بانک از وظایف ضروری رابطان بازاریابی است .

در ادامه سید حسین حاجی پور معاون اجرایی مدیریت در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه همیشه استفاده از یک نوع روش در امر بازاریابی پاسخگو نبوده افزود:یک بازاریاب باید روشهای مختلف بازاریابی را بکار گیرد و در این خصوص با انعکاس مسائل وارائه پیشنهادهای کاربردی از روند خروج منابع جلوگیری کرده و بازاریابی جدید را در دستور کار قرار دهد.

معاون اجرایی مدیریت با تاکید بر افزایش سهم بازار منابع ، خاطر نشان كرد: باید با بازاریابی جدید و پرستاري از مشتريان و با كمي تلاش بيشتر وحساسيت به امور جاري شعبه و همچنين رصد مشتريان و بازار ، نسبت به حفظ ، تقويت و جذب منابع اقدام نموده تا بتوانيم با عزم و كوشش جمعي و همراهي با برنامه هاي راهبردي بانك در خصوص افزايش منابع شعبه و سهم از بازار منابع شهرستان و استان موفق عمل نماييم .

حاجی پور ، طي سخناني ضمن ارتباط مستقیم ارزیابی  عملکرد و درجه بندی شعب خاطرنشان كرد :مطمئناًشعبی که دارای ارتقائ درجه بوده در ارزیابی عملکرد نتایج مطلوب داشتند و در فرایند ارزیابی عملکرد و درجه بندی شعب شاخص های مربوط به حوزه جذب منابع به ترتیب بالغ بر یک سوم  ویک دوم امتیاز کل را شامل می شوند  که باید در جهت تحقق اهداف جذب منابع با برنامه محوری  حرکت نمود.

معاون اجرایی مدیریت همچنین افزود: در جذب منابع باید بهای تمام شده پول را درنظر گرفت  ودر  مسير جذب منابع علاوه بر جذب سپرده  هزینه ای ، نسبت به جذب منابع خرد و پايداري و همچنين ارزان قيمت حركت نموده که توقع مدیریت در این حوزه از رابطان بازاریابی بیشتر بوده و می توانند نقش اساسی داشته باشند.

درادامه و در بخش ديگرهمایش ، با تشكيل پنل توسط معاونین محترم اجرایی و مالی وفناوری و دوایر زیر مجموعه به ابهامات و سؤالات رابطان ، پاسخ لازم ارائه شد .

آخرین بروزرسانی 1398/7/10