تازه های اخبار تازه های اخبار

بازدید مدیر امور استانها و بازاریابی از شعب شهرستان بابل

با هدف ديدار از همكاران و ايجاد انگيزه مضاعف خدمت رساني ،محمود لاری دارابی مدیر امور استانها و بازاریابی با همراهی مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران از شعب شهرستان بابل بازدید نمودند .

مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران در این بازدید به ارائه گزارش عملکرد از وضعیت مدیریت و شعب تحت پوشش پرداخت و اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند متعال و شعار توکل ، تدبیر و تلاش و با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مدیران ارشد بانک جهت تحقق اهداف بانک بیش از پیش موفق عمل نماییم .

تقوی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیریت مازندران از جمله مدیریتی بوده که درده دوره متوالی ارزیابی عملکرد توانسته جایگاه سبز را اختیار نماید و در ارزیابی عملکرد منتهی به اسفند97 شعبه هشتم کشور(چمستان) شعبه و یازدهم کشور(رویان)  و شش شعبه از 100 شعبه برتر کشور مربوط به مدیریت مازندران بوده است و 39شعبه(74درصد)  از 53شعبه دارای جایگاه سبز بوده است.

محمود لاری دارابی مدیر امور استانها و بازاریابی ،ضمن تجلیل از عملکرد مدیریت مازندران به جهت کسب رتبه دوم کشور در دهمین دوره ارزیابی عملکرد  و کسب موفقیتهای حاصله ، با بیان اینکه این توفیقات نشان دهنده تلاش همکاران مازندران بوده که با ابزارهای موجود توانسته موفق عمل نمایند که بسیار ارزشمند است، دربخشی از رهنمودهای خود خاطر نشان کرد:

مدیر امور استانها و بازاریابــی بــا تاكيد بر توجه و تقويت عوامل سود آور و درآمد زاي بانك افزود : يكي از عوامل موثر در سود آوري بانك توسعه و گسترش خدمات كارمزد محور منجمله  صدور ضمانتنامه  مي باشد كه انتظار ميرود شعب در اينخصوص با استفاده از ظرفيتهاي موجود  اقدامات ويژه اي را معمول دارند.

لاری ، ارتباط با مشتريان VIP ، تكريم مشتريان ، سرعت ارائه خدمات را از عوامل موثر در جذب و نگهداري مشتريان برشمرد و افزود : با توجه به اينكه رونق بخش مسكن موتور محرك بخشهاي ديگر اقتصادي جامعه مي باشد لذا مي توان با توجيه مشتري در اين خصوص و و فوائد سپرده گذاري در بانك به دليل بهبود فضاي كسب و كار در ديگر صنوف مرتبط با بخش مسكن نسبت به جذب مشتريان و حفظ منابع نزد بانك اقدام نمود.

لاری با تاکید بر موضع ارزیابی عملکرد افزود : بايد دلايل عدم توفيق شعب از حضور در منطقه سبز عملكردي و ارتقاء درجه  شعب را شناسايي و نسبت به برطرف نمودن و اتخاذ راهكارهاي  مطلوب جهت بهبود در شاخصهاي مربوطه اقدام نمايند.

مدیر امور استانها و بازاریابی به جانشين پروري در شعب اشاره نمود و افزود : آموزش نيروي انساني بسيار حائز اهميت مي باشد كه بايد دانش كار و تجارب مكتسبه نسل به نسل در بانك انتقال يابد تا بانك همواره از نيروهاي با دانش كاري بالا و مسئوليت پذير بهره مند گردد.

 

لاری ادامه داد: مهمترین اصل در وصول مطالبات پیشگیری است که در این خصوص اعتبار سنجی صحیح و دقت در دریافت وثایق از امور مهم بوده و این امر باید به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ،در زمان صحیح و مناسب یعنی زمان اعطای تسهیلات صورت گیرد

ايشان وصول مطالبات معوق را از اولويتهاي اصلي بانك برشمردند و افزودند: همه بايد در راستاي تحقفق اهداف ابلاغي در اين بخش  با رصد مستمر عملكرد شعبه  تلاش نمايند و بر شناسايي دلايل افزايش مطالبات و لزوم پیگیری پروندههای معوق با استفاده از تمامي ظرفيتهاي موجود  بمنظور  کاهش حجم مطالبات بانک تأکید کرد.

 

شایان ذکر است مواردی چون پرستاری از  مشتریان ، بازاریابی مستمر ،رعايت آراستگي شعب ، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ، از ديگر رهنمودهای مدیر امور استانها و بازاریابی در اين بازديد بوده است
آخرین بروزرسانی 1398/4/13