تازه های اخبار تازه های اخبار

مدير شعب خراسان رضوي در جمع متصديان امور بانكي:

تكريم ارباب رجوع از مهمترين وظايف متصديان امور بانكي است

نشست مدير شعب استان با متصديان امور بانكي شعب مشهد

مدير شعب خراسان رضوي در نشستي با تعدادي از متصديان امور بانكي گفت : مشتري مداري، احترام به مشتريان و برخورد مناسب با ارباب رجوع از مهمترين وظايفي است كه بر عهده كاركنان صف است چرا كه هر مشتري راضي مي تواند يك بازارياب براي بانك باشد .

به گزارش روابط عمومي مديريت خراسان رضوي حسن خطيب زاده مدير شعب استان در اين نشست كه  معاون اجرايي مديريت،‌كارشناس بازاريابي و تعدادي از متصديان امور بانكي شهر مشهد به منظور بررسي مشكلات كاركنان پشت باجه برگزار شد با اشاره به اين كه عمده  فعاليت و خدمات بانك بر دوش متصديان امور بانكي است اظهار داشت: كاركنان پشت باجه به عنوان خط مقدم بانك هستند كه عمدتاً از همكاران توانمند و زحمتكش به شمار مي روند .

وي با اشاره به اينكه مديريت شعب خراسان رضوي داراي ظرفيت بالا و كاركناني بسيار خلاق، هوشمند و توانمند است تصريح كرد: بايد با كمك يكديگر نيروهاي با استعداد شعب را شناسايي و براي كسب سمت هاي بالاتر پرورش دهيم. خطيب زاده به اهميت بازاريابي در شعب اشاره و تاكيد كرد: نقش كاركنان پشت باجه در بازاريابي بسيار حائز اهميت است چراكه بازاريابي در حقيقت فقط جذب منابع نيست بلكه شناسايي استعدادهاست.

مدير شعب استان به ويژگي هاي يك كارمند نمونه اشاره كرد و اظهار داشت: يك كارمند نمونه و توانمند بايد با انگيزه، ،‌ داراي روابط عمومي عالي، مثبت انديش، پرتلاش و با انرژي باشد و به ارباب رجوع احترام بگذارد.

 

در ادامه امير بدخشان كارشناس بازاريابي مديريت به ارائه گزارشي از عملكرد مديريت شعب در شش ماهه ابتداي سال جاري پرداخت. سپس 3 نفر از متصديان امور بانكي شعب بلوار وكيل آباد، ميدان مادر و بلوار سجاد مشهد به نمايندگي از سوي متصديان امور بانكي شعب به ارائه مشكلات، انتقادات و پيشنهادها پرداختند.

آخرین بروزرسانی 1396/9/16