کارکنان بانک مسکن بی‌نظیرترین، با صداقت‌ترین و کم‌توقع‌ترین کارکنان سیستم بانکی هستند.

معاون منابع انسانی مدیرعامل در جمع روسای شعب و دوایر مدیریت شعب استان یزد گفت:

کارکنان بانک مسکن بی‌نظیرترین، با صداقت‌ترین و کم‌توقع‌ترین کارکنان سیستم بانکی هستند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، عضو هیات عامل و منابع انسانی بانک و سرپرست اداره کل امور کارکنان طی سفر به استان یزد با روسای شعب و دوایر مدیریت این استان دیدار و از نزدیک با مشکلات و مسائل این استان در حوزه منابع انسانی آشنا شدند.

در ابتدای این نشست، دکتر محمود شایان، طی برقراری ارتباط تلفنی ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رجب، میلاد امام محمدباقر(ع) و همچنین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خطاب به همکاران گفت: امید دارم با کمک شما همکاران سخت‌کوش در استان صنعتی یزد بتوانیم رسالت بزرگ خانه‌سازی بانک مسکن را برای اقشار مختلف جامعه به نحو احسن انجام دهیم. مدیرعامل در ادامه ارتباط تلفنی از همکاران استان یزد خواست در روزهای پایانی سال، دقت بیشتری در خصوص عملکرد شعب، ترازنامه و سود و زیان بانک داشته، و با احترام به مراجعه کنندگان در جذب مشتریان جدید تلاش مضاعف نمایند.

معاون منابع انسانی مدیرعامل در نشست روسای شعب و دوایر مدیریت گفت: یکی از تاکیدات مدیرعامل محترم ارتباط مستقیم مدیران ارشد با کارکنان استان‌ها و اطلاع از مشکلات و پیشنهادات آنها می‌باشد.

حسن شهرآشوب در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن در راستای آسان سازی و تسهیل امور کارکنان و مشتریان در حال حرکت به سوی پیاده‌سازی حاکمیت شرکتی است که یکی از ارکان آن چابک سازی و ارتقاء امکان تفویض اختیار به مدیریتها و شعب می‌باشد. وی افزود: بسیاری از بانک‌ها در حال پیاده‌سازی حاکمیت شرکتی می‌باشند و بانک مسکن نیز از این مقوله دور نمانده و با ایجاد هیات عامل در جهت پویایی و تسهیل امور اجرایی گام برمی‌دارد.

این عضو هیات عامل در این باره افزود: هیت مدیره محترم نقش تبیین خط‌مشی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان بانک را برعهده دارد که اجرای آن توسط هیات عامل صورت می‌گیرد.

شهرآشوب در ادامه اظهار داشت: جهت اصلاح امور، ارائه پیشنهادات باید از سوی شعب که درگیر امور مشتریان هستند به واحدهای بالاتر و ستادی منتقل شود تا محصولات و خدمات بنابر نیاز مشتری و صلاحدید بانک طراحی گردد. همچنین با توجه به موقعیت و متغیر بودن نیاز هرشعبه تنوع در محصولات نیز می‌بایست وجود داشته باشد تا نیاز مشتریان برآورده گردد. چرا که یکی از هداف مهم در طراحی محصولات جدید، فراگیری، به‌روز بودن و پاسخگو بودن به خواسته مشتریان است و می‌توان با بررسی طرح‌های گذشته و نقاط قوت و ضعف آن‌ها برای بهینه‌سازی محصولات جدید اقدام نمود.

در پایان از تعدادی از همکاران با اهدا لوح تقدیر از جانب مدیرعامل محترم و توسط معاون منابع انسانی ایشان تجلیل و تقدیر شد. در این جمع از همکاران فرزند شهید آقایان مجید داداش‌پور، یوسف خبیری و سرکارخانم معصومه سلیمی تجلیل و همچنین از نفرات برتر آزمون سنجش شغلی آقایان محمدرضا برزگر، مسیب دهقانی، سیدحسین میرحسینی، اصغر دره‌زرشکی، مرتضی قانعی، مهدی رحیمی خبر و مهدی جعفرخرمی تقدیر به عمل آمد.

همچنین از آقایان امید اعتمادی‌فر، محمدحسین رجب‌زادگان، سیدرضا سلیمانی، ابراهیم زارع، سعید مظفری، مهدی نیساری، سیدحسین میرحسینی، احمد سرافراز، مهدی ناصرقلی، مهدی میرشاهی، غلامعلی شیرمردی، اصغر دره‌زرشکی و علی حسنی به عنوان روسای شعب برتر در ارزیابی عملکرد سال 1399 با اهدا لوح تقدیر توسط مدیر شعب استان قدردانی شد.

آخرین بروزرسانی 1399/11/28