تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیرشعب یزد به نقل از مدیرعامل گفت:

هر مسئول شعبه یک مدیرعامل است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، مدیرشعب استان و روسای شعب و دوایر مدیریت در یک نشست هم‌اندیشی در خصوص برنامه ها و اهداف سال 1400 به تبادل نظر پرداختند.

مدیرشعب استان ضمن اشاره به مطالب مطروحه در نشست مدیران ارشد و انتقال مطالب و سخنان مدیران ارشد بانک، به نقل از مدیرعامل بانک گفت: هر مسئول شعبه یک مدیرعامل است که با توجه به تفویض اختیارات وی که در حال افزایش است باید در حدود اختیارات خود شجاعت تصمیم گیری داشته باشد.

محمد غفوریان توجه به جذب منابع خرد و ارزان قیمت و افزایش سهم بانک از منابع استان را از اهداف مهم مدیریت برشمرد و افزود: جذب فعالان بخش مسکن نیز از اهداف بانک بوده و بانک در این راستا با ایجاد صندوق های زمین و مسکن و افزایش مبلغ تسهیلات سعی در ایجاد رونق در بخش مسکن دارد.

غفوریان افزایش سهم مصارف استان با رعایت اصول بهداشت اعتباری، توسعه خدمات کارمزد محور و صدور ضمانتنامه را مهم برشمرد و ثبات در سیاست های اعتباری بانک را اقدامی مثبت در این راستا دانست. وی رعایت نظم و انضباط، رصد و تجزیه و تحلیل عملکرد رقبا، توجه به بخشنامه خوانی و تسلط همکاران بر بخشنامه ها را برای کلیه کارکنان حائز اهمیت دانست و افزود: مسئولین شعب باید به عنوان بانکدار و کارشناس با ارائه پیشنهادات موثر و کاربردی بانک را در پیشبرد اهداف یاری نمایند.

مدیرشعب استان با اشاره به اینکه اولویت اول در گرایش مشتریان به بانک، مشتری مداری و رفتار شایسته کارکنان با مشتریان است افزود: نرخ سود سپرده در جذب مشتریان در اولویت های بعدی قرار داشته و باید همواره کارکنان صف و ستاد، مشتری مداری و ارائه خدمات مشتریان در اسرع وقت خصوصا در هنگام اعطای تسهیلات را در اولویت قرار دهند.

مدیریت شعب استان ارتقاء جایگاه مدیریت در بین مدیریت های کشور نسبت به دوره های قبل و کسب رتبه برتر را در گرو تلاش و همکاری کلیه کارکنان شعب و مدیریت و برنامه ریزی هدفمند دانست. وی مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف را شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدف گذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط شعب و ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب و انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده عنوان نمود.

محمد غفوریان افزود: برنامه ریزی هدفمند و استفاده از کلیه امکانات و توان همکاران در سال جاری می تواند موجب ارائه خدمات بهتر به مشتریان و ارتقاء جایگاه شعب و مدیریت گردد. وی افزود: موفقیت در ارزیابی عملکرد نیاز به بررسی دقیق شاخص ها داشته و با برنامه ریزی می توان به نتایج رضایت بخش رسید.

غفوریان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد، یک شاخص سنجش برای موفقیت یک مجموعه است، خطاب به روسای شعب تاکید کرد:  ارزیابی عملکرد نباید یک دغدغه و هدف باشد بلکه باید به آن پایبند باشید تا بتوانیم عملکرد خود را بهبود دهیم که در نهایت عملکرد کل بانک بهبود خواهد یافت. وی افزود : سبد خدمات بانک در صورتی به شکوفایی و بهره وری می رسد که از سوی کارکنان به عنوان فرصت تلقی شده و با باور و اعتقاد برای معرفی و عرضه آن به مشتری تلاش نمایند.

مدیرشعب استان در پایان یکی از راه های پیشرفت هر سازمان را تعلق سازمانی کارکنان آن سازمان نام برد که شامل پایین ترین تا بالاترین رده سازمان بوده و تمامی کارکنان باید به آن پایبند باشند و سازمان نیز باید زمینه های تعلق سازمانی را در کارکنان ایجاد نماید.

آخرین بروزرسانی 1400/4/6