تازه های اخبار تازه های اخبار

نشست هم اندیشی روسای شعب در مدیریت شعب استان یزد برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان یزد، مدیر شعب استان در جمع روسای شعب این استان ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سپهبد شهیدقاسم سلیمانی، به انتقال مباحث و موارد مطرح شده در همایش مدیران ارشد بانک پرداخت.

صیدنبی حیدریان گفت: در سال جاری با وجود مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا نظیر کاهش حضور کارکنان، تعطیلی شعب و شرایط اقتصادی ایجاد شده، همکاران شعب و ستاد توانستند با تلاش و همکاری، موفقیت‌های چشمگیری در تحقق اهداف خصوصا کاهش مطالبات کسب نمایند. وی افزود: شیوع بیماری کرونا، دورکاری کارکنان و همچنین منع مراجعات مشتریان می‌توانست بیشترین تاثیر منفی را در روند وصول مطالبات بگذارد، ولی این مدیریت موفق به ثبت بهترین نتایج در این بخش گردید.

حیدریان با اشاره به زمان کوتاه باقی‌مانده تا پایان سال از مسئولین شعب خواست با اهتمام بیشتر در جهت کسب اهداف ارزیابی عملکرد تلاش نمایند. وی با تاکید بر بازاریابی فعال همه همکاران در زمینه جذب منابع ارزان قیمت، افزایش سهم بانک از منابع پولی استان را بسیار با اهمیت دانست.

مدیرشعب استان ارائه بیشتر خدمات کارمزدمحور را از برنامه‌های بانک عنوان نمود و گفت: افزایش اختیارات شعب جهت صدور ضمانتنامه و اعتبار اسنادی داخلی از مهمترین خدمات کارمزد محوری است که در برنامه اعتباری بانک مسکن قرار گرفته است.

صیدنبی حیدریان با اشاره به افزایش معاملات مسکن در ماه‌های پایانی سال و افزایش تقاضای تسهیلات، تسریع در روند پرداخت تسهیلات را خواستار شد. وی در خصوص طرح اقدام ملی گفت: این طرح برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد طراحی گردیده و انتظار می‌رود روند پرداخت تسهیلات این طرح با حفظ و رعایت قوانین و مقررات با در اسرع وقت انجام گیرد. وی همچنین نکته حائز اهمیت در طرح اقدام ملی را فرصت‌های ایجاد شده بازاریابی جذب منابع و صدور ضمانتنامه پیمانکاران این طرح بیان نمود.

حیدریان ضمن جلب توجه همکاران تاکید مدیرعامل محترم به ترازنامه بانک و اقلام آن، گفت: ایر امر موجب دقت و تمرکز بیشتر همکاران در سود و زیان بانک و درک اهمیت خدمات کارمزد محور خواهد شد. وی با توجه به نظرات همکاران در خصوص سیاست‌های اعتباری گفت: قطعا این سیاست‌ها در سال آینده مبتنی بر پیشنهادات و خواست مدیریت‌ها طراحی و تدوین می‌گردد.

مدیرشعب استان یزد توجه به موضوعاتی نظیر کنترل و نظارت، تمهیدات پدافند غیرعامل، مبارزه با پولشویی، تشویق و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین تکریم ارباب رجوع را از وظایف کلیه پرسنل صف و ستاد دانست و افزود: تسریع در انجام امور مشتریان و تکریم ایشان موجب افزایش رضایتمندی و وفادارسازی آنها خواهد شد.

وی در پایان توجه به آموزش برای همه را بسیار مهم دانست و گفت: ارتقاء دانش بانکی و اطلاع از بخشنامه‌ها نه تنها موجب بهبود امور می‌گردد بلکه به دلیل ارائه راهنمایی صحیح از سوی همکاران به مشتریان، موجب افزایش رضایمندی آنها نیز می‌شود.

آخرین بروزرسانی 1399/10/24