تازه های اخبار
مدیر شعب استان یزد اظهار داشت:
خرد جمعی، اهتمام و پیگیری مستمر امور از مهمترین عوامل موفقیت در ارزیابی عملکرد می باشد.
صیدنبی حیدریان مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف را شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدف گذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط شعب و ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب و انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده عنوان نمود.
وی افزود: طی ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال 1399 با توجه به همهگیری بیماری کرونا که به دلیل الزام به دورکاری کارکنان و همچنین منع مراجعات میتوانست بیشترین تاثیر منفی را در روند وصول مطالبات بگذارد، در عین حال این مدیریت موفق به ثبت بهترین نتایج در این بخش گردید به طوریکه npl کل 435 درصد کاهش و در سایر شاخصهای این بخش نیز عملکرد بسیار چشمگیری به ثبت رسید.
مدیرشعب استان یزد در ادامه اظهار داشت: این مدیریت موفق به کسب درصد تحقق هدف بیش از 100درصد در 20 شاخص و همچنین موفق به کسب رتبه اول تا سوم در 9 شاخص در بین مدیریتهای کشور گردید.
حیدریان دلیل موفقیت در این دوره را حاصل درک مشترک همکاران از موضوع ارزیابی عملکرد و اهمیت آن در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دانست. و با اشاره به اینکه وصول مطالبات معوق بانک یکی از اولویت های مهم بانک می باشد: از همکاران خواست در این زمینه با توجه به شرایط اقتصادی که در پی شیوع بیماری کرونا حاکم شده است، وصول مطالبات را همراه با رعایت تکریم مشتری به پیش ببرند.
وی حرکت به سمت ارایه خدمات بانکی به صورت مجازی و الکترونیک و تطبیق خدمات با شرایط کاری کنونی را بسیار حایز اهمیت دانست و با تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات، صدور ضمانتنامه، آموزش همکاران و توانمندسازی ایشان افزود: برنامه ریزی هدفمند و استفاده از کلیه امکانات و توان همکاران در سال جاری می تواند موجب ارایه خدمات بهتر به مشتریان و ارتقای جایگاه شعب و مدیریت گردد.