تازه های اخبار تازه های اخبار

توصیه های پایان سال مدیر شعب استان یزد به روسای شعب

مدیر شعب استان یزد در جمع روسای شعب به بررسی موضوعات جاری شعب پرداخته و توصیه هایی را جهت بهبود خدمت رسانی شعب در روزهای پایان سال به مشتریان را به ایشان یادآور شد.

در این جلسه عملکرد 11ماهه شعب در شاخص های وصول مطالبات، طرح های بخشودگی جرائم چاووش و ماده 2 تبصره 35، جذب منابع، خدمات کارمزد محور و خدمات بانکداری الکترونیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

صیدنبی حیدریان در ابتدا با اشاره به تمدید طرح بخشودگی جرائم چاووش و بخشودگی ماده2 تبصره 35 قانون اصلاح بودجه بر اطلاع رسانی گسترده این موضوع به مشمولین تاکید نمود و افزود: از ابتدای شروع این دو طرح اطلاع رسانی جامع و گسترده از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک، نصب پوستر و اطلاعیه در شعب، مصاحبه مطبوعاتی با جراید و خبرگزاری های استان، نصب بنر در روستاها و مجتمع های مسکونی طرح مسکن مهر صورت پذیرفته است تا بدهکارانی که به علت مشکلات مالی موفق به پرداخت اقساط معوقه خود نشده اند، فارغ از پرداخت سود و جرایم تاخیر تادیه؛ صرفا با پرداخت اصل تسهیلات، بدهی خود را با بانک تسویه نمایند.

وی وصول مطالبات، تحقق اهداف در جذب منابع در بخش های مختلف، افزایش سهم منابع در استان، تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف در شاخص های عملکردی را خواستار شد و بر لزوم پیگیری مستمر مطالبات، انجام بازاریابی های هدفمند، نظارت بر عملکرد پایانه های فروشگاهی و دستگاه های خودپرداز جهت تحقق اهداف را ضروری دانست.

صیدنبی حیدریان بازاریابی شعبه ای را یکی از کم هزینه ترین و در دسترس ترین روش های بازاریابی دانست که از همکاران شعبه و در داخل شعبه آغاز می گردد. وی با اشاره به رصد روزانه میزان جذب منابع، عملکرد بازاریابی و وصول مطالبات که توسط مدیریت انجام می شود، از روسای شعب خواست تا به این موضوع حساسیت نشان داده و عملکرد روزانه کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهند.

کنترل و نظارت بر امور جاری و نظارت بر نقدینگی شعب نیز از مواردی بود که حیدریان در این جلسه بدان پرداخت. وی در این باره گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی مناسب به مشتریان و سرویس دهی مطلوب دستگاه های خودپرداز در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل نوروز روسای شعب می بایست با پیش بینی و برآورد نقدینگی مورد نیاز شعبه و دستگاه های خودپرداز با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، نسبت به تامین وجوه نقد مورد نیاز شعب اقدام نمایند. وی افزود: وظیفه مدیریت و مجموعه ستاد، پشتیبانی کامل از شعب می باشد تا همکاران شعب بتوانند در راستای انجام وظایف و خدمت رسانی به جامعه بنحو مطلوب عمل نمایند.

رئیس دایره حراست مدیریت نیز توصیه های ایمنی و امنیتی مربوط به روزهای پایان سال و ایام تعطیل را برای روسای شعب تشریح نمود و از ایشان خواست تا با دقت و هوشیاری نسبت به تهدیدات احتمالی به انجام وظیفه و خدمت رسانی به مشتریان بپردازند.

در پایان این نشست، روسای شعب نظرات و مشکلات خود را با مدیر استان در میان گذاشته و به بحث و گفت و گو پرداختند.

آخرین بروزرسانی 1398/7/20