ارائه توصیه های بازاریابی مدیر شعب استان یزد به اعضای کمیته بازاریابی استان

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای پیشبرد اهداف کمیپن حساب پس انداز مسکن جوانان برگزار گردید، مدیر شعب استان، سرگروه های تیم بازاریابی مدیریت و کارکنان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت به گفت‌وگو پرداختند.

مدیر شعب استان یزد در مورد اهمیت بازاریابی نوین در جذب منابع گفت، کلیه کارکنان صف و ستاد باید بازاریاب باشند، چراکه در فضای رقابتی امروز، بازاریابی صرفا معرفی محصولات و خدمات نبوده، بلکه نحوه ارائه خدمات از قبیل تعهد کاری کارکنان، مشتری مداری و رفتار شایسته و توام با صداقت به مشتریان می تواند یکی از بهترین ابزار بازاریابی باشد.

وی لازمه موفقیت را تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی شایسته محصولات و خدمات بانک عنوان نمود و اظهار داشت: سرگروه های تیم بازاریابی استان باید با برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور کلیه همکاران، بازاریابی را نهادینه ساخته و از فرصت های ایجاد شده بازاریابی به نحو احسن استفاده نموده و با توجه به توان تسهیلات دهی مطلوب بانک، انتظار می رود بازاریابان، علاوه بر بازاریابی منابع، بازاریابی مصارف را نیز مدنظر قرار دهند.

حیدریان در خصوص راه اندازی سامانه بازاریاب برتر گفت: ثبت اقدامات بازاریابی و رتبه بندی همکاران و شعب براساس اقدامات بازاریابی، موجب افزایش انگیزه و تلاش کارکنان خواهد شد. وی پایش فعالیت های بازاریابی شعب، سهولت در شناسایی و معرفی همکاران برتر در رده های مختلف براساس امتیازات کسب شده را از دیگر مزایای سامانه موصوف برشمرد.

رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت در جمع سرگروه های تیم بازاریابی گفت: برگزاری کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی که از سوی ادارات کل بازاریابی و روابط عمومی در ارتباط با این کمپین ها صورت می گیرد موجب افزایش دانش مردم از خدمات و مزایای رقابتی بانک می گردد.

لیلا قاسم پور با اشاره به کمپین بازاریابی حساب پس انداز مسکن جوانان گفت: با توجه به افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان و جذابیت مبلغ تسهیلات پس از پایان سال پنجم، با پیشبرد برنامه های کمپین می توان موجبات جذب منابع خرد و ماندگار را برای بانک فراهم نمود. وی یکی از جوامع هدف کمیته بازاریابی استان را جامعه دانشجویان و اعضای شرکت های تعاونی مسکن عنوان نمود و افزود: در این کمپین جهت اطلاع رسانی به این دسته از مشتریان برنامه ریزی شده است.

در این نشست سرگروه های تیم بازاریابی مدیریت به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات و نظرات خود را در مورد راهکارهای تحقق بهتر اهداف کمپین بازاریابی حساب پس انداز مسکن جوانان با دایره ارتباطات و بازاریابی در میان گذاشتند.

Last Updated 1398/7/10