مدیریت شعب استان یزد رتبه چهارم تعداد شاخصهای سبز در ارزیابی عملکرد سه ماهه ابتدای سال را کسب کرد

در جلسه ای که با حضور مدیر و معاون مدیریت، روسای شعب و روسای دوایر مدیریت برگزار شد از بانکداران برتر استان و مدرسان مدیریت تقدیر به عمل آمد.

مدیر شعب استان یزد هدف از برگزاری این نشست را تقدیر از بانکداران و مدرسان برتر مدیریت، هم اندیشی و مرور عملکرد چهارماهه ابتدای سال و برنامه ریزی جهت تحقق اهداف سال جاری عنوان کرد. وی افزود: اطلاع مسئولین از جایگاه و وضعیت شعبه امکان برنامه ریزی موثر جهت تحقق اهداف را فراهم خواهد نمود.

صیدنبی حیدریان  تحقق اهداف در شاخص هایی چون بهای تمام شده منابع به میزان 247%، تعداد واحدهای تعیین تکلیف شده مسکن مهر به میزان 240%، وصول نقدی اقساط به میزان 144%و کاهش NPL به میزان 218% و کسب رتبه چهارم تعداد شاخص های سبز در ارزیابی عملکرد سه ماهه ابتدای سال در بین مدیریت های شعب را نتیجه تلاش و همکاری همه کارکنان صف و ستاد عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با تلاش جمعی استمرار و تداوم این موفقیت ها را شاهد باشیم.

 وی سهیم بودن کارکنان شعبه در تحقق اهداف را عامل اساسی در ایجاد انگیزه و متعهد نمودن آنها نسبت به اهداف کلان بانک نام برد و اظهار داشت: رمز موفقیت شعب در ارزیابی عملکرد، کار گروهی است و روسای شعب با برگزاری مداوم جلسات توجیهی با کارکنان و توجه به نقاط قوت و ضعف شعبه مسیر تحقق اهداف و کسب امتیازات ارزیابی عملکرد را هموارتر نمایند.

حیدریان از روسای شعب خواست با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از کلیه امکانات و توان همکاران در فرصت باقیمانده تا نیمه اول سال، نهایت تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به مشتریان و ارتقاء جایگاه شعب و مدیریت بکار گیرند.

مدیر شعب استان یزد در ادامه اقدام به تشریح و تحلیل عملکرد استان در شاخص های ارزیابی عملکرد خردادماه نمود و راهکارهای تحقق اهداف در این شاخص ها را برای مسئولین شعب برشمرد. وی یکی از مهم ترین بخش های ارزیابی عملکرد را وصول مطالبات عنوان نمود و تقسیم پرونده های مطالباتی و تعیین اهداف برای کلیه کارکنان را از راهکارهای موثر در امر وصول مطالبات دانست. حیدریان با اشاره به فضای رقابتی ایجاد شده در پرداخت سود سپرده ها در شبکه بانکی و پایبندی بانک مسکن به نرخ های مصوب بانک مرکزی، موضوع جذب منابع را بسیار مهم و حساس برشمرد و یکی از علل موفقیت مدیریت استان در رشد منابع را تلاش و درایت همکاران در جذب و جلوگیری از خروج منابع عنوان کرد.

مدیر شعب استان یزد تلاش بیشتر جهت پرداخت تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم را خواستار شد و نتایج آن را افزایش سودآوری بانک، ایجاد تحرک و تقاضا در بازار اوارق حق تقدم و همچنین افزایش جذابیت سپرده ممتاز جهت جذب منابع عنوان نمود. حیدریان با اشاره به رشد پرداخت تسهیلات در سال گذشته به میزان220% نسبت به سال 96 و رشد 180درصدی این شاخص در سه ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه قبل از آن، افزایش مانده تسهیلات شعب را عامل مهم و موثر در افزایش درجه شعب عنوان نمود و از مسئولین شعب خواست تا همزمان با بازاریابی منابع به بازاریابی پرداخت تسهیلات با اعتبار سنجی دقیق و رعایت بهداشت اعتباری توجه و اهتمام کافی داشته باشند.

حیدریان مشارکت کلیه کارکنان شعب در موضوع بازاریابی را مهم دانست و افزایش اطلاعات و دانش بانکی از طریق برگزاری منظم جلسات بخشنامه خوانی را خواستار شد.

در ادامه معاون مدیریت شعب استان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین شعب در کسب جایگاه قابل قبول در ارزیابی عملکرد سه ماهه ابتدای سال، تلاش و همکاری کارکنان صف را عامل موفقیت و ارتقاء جایگاه مدیریت دانست و وظیفه ستاد را پشتیبانی و حمایت از شعب در راستای تحقق اهداف برشمرد.

رضا ده بزرگی کسب مقام اول تا چهارم در تعدادی از شاخص های ارزیابی عملکرد خردادماه را حاصل همکاری و همدلی کارکنان شعب و ستاد دانست و اذعان داشت: با تلاش بیشتر، امکان کسب رتبه های برتر در سایربخشهاا نیز وجود دارد. وی بابت کسب رتبه اول در شاخص وصول نقدی در بین مدیریت های شعب از مسئولین شعب تشکر نمود و استمرار وصول مطالبات را خواستار شد. ده بزرگی پیگیری در امر وصول مطالبات را از آن جهت مهم دانست که وصول مطالبات موجب بازگشت سرمایه و نقدینگی بانک جهت پرداخت تسهیلات مجدد می گردد. وی در ادامه موارد داخلی بانک که در تحقق اهداف مدیریت حائز اهمیت بوده را برای مسئولین شعب تشریح نمود.

معاون مدیریت شعب استان در این نشست ضمن تاکید بر اینکه باید نگاه و رویکرد حرفه‌ای به ارزیابی عملکرد داشته باشیم، گفت: مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف، شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدف گذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب می باشد.

ده بزرگی بازاریابی خدمات بانکی را از مصادیق بازاریابی نوین برشمرد و از روسای شعب خواست در این زمینه فعال بوده و بازاریابی خدمات کارمزد محور از قبیل صدور ضمانتنامه که می تواند موجب افزایش سودآوری و بازدهی شعب گردد را مدنظر قرار دهند.

در ادامه روسای دوایر مدیریت نکاتی را در مورد بخش های مربوط به خود در ارزیابی عملکرد بیان نموده و روسای شعب، مسائل و مشکلات شعبه خود را با مدیر و معاون استان در میان گذاشته و در خصوص مسائل مختلف به تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این نشست لوح تقدیر ارسالی از طرف مدیرعامل محترم و تندیس بانکداران برتر سال1397 به آقایان ابراهیم زارع و اصغر دره زرشکی مسئولین شعب بازار یزد و آزادشهر که در ارزیابی عملکرد سال 97 رتبه ششم و سی و سوم را در بین شعب کشور کسب نموده اند اهدا گردید.

در پایان نیز لوح تقدیر و هدایای ارسالی از سوی اداره کل آموزش به مدرسان برتر مدیریت آقایان رضا ده بزرگی، مسعود عربیان، مجتبی سلطانی، قادر جعفری، مهدی پنابادی، مجید ولی پور و خانم زهرا حیدریان اهدا شد.

Last Updated 1398/7/10