روسای دوایر ارتباطات و بازاریابی و سیستم های مدیریت از دفتر استانی ناواکو بازدید نمودند.

این نشست با هدف بررسی مشکلات دستگاه های کارتخوان فروشگاهی و راهکارهای خدمت رسانی بهتر به پذیرندگان با حضور روسای دوایر ارتباطات و بازاریابی و سیستم های مدیریت، و نماینده استانی و کارکنان شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در استان برگزار گردید.

رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی در این نشست ضمن تشکر از تلاش و پشتیبانی کارکنان این شرکت از پایانه های فروشگاهی، اظهار داشت: برخورد شایسته و همراه با احترام از سوی کارکنان این شرکت به پذیرندگان در کنار خدمات و پشتبانی فنی مناسب عامل مهمی در کسب رضایت پذیرندگان و تمایل بیشتر ایشان نسبت به استفاده از پایانه های بانک مسکن خواهد شد.

لیلا قاسم پور با اشاره به اهمیت دستگاههای کارتخوان فروشگاهی در بازاریابی و جذب منابع گفت: توسعه و گسترش دستگاههای کارتخوانی که با بازاریابی صحیح و هدفمند نصب می گردد می تواند عامل مهمی در جذب منابع خرد و ماندگار باشد. وی افزود: پایانه های فروشگاهی یکی از آسان ترین و در دسترس ترین ابزار بازاریابی جذب منابع می باشد.

قاسم پور در این نشست افزود: تکریم پذیرندگان در زمان نصب و بازدیدهای دوره ای و حتی در هنگام جمع آوری دستگاه های کم کارکرد مورد تاکید بانک بوده که خوشبختانه این موضوع  مورد توجه کارکنان دفتر ناواکو در استان نیز بوده است و ارتقاء کمی و کیفی دستگاهها در استان بیانگر همکاری و تعامل خوب کارکنان دفتر ناواکو با مدیریت شعب می باشد.

رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت، ارتباط و تعامل نمایندگان ناواکو با روسای شعب را موجب بازاریابی بهتر و همچنین خدمات رسانی و پشتیبانی سریع تر به پذیرندگان دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع «ارتباط با مشتریان» به لحاظ ارتباط مستقیم نمایندگان شرکت با مشتریان، کارکنان ناواکو باید به دانش بازاریابی خدمات بانکی آگاه باشند و تعامل ایشان با مشتری در بازدیدهای دوره ای به نحوی باشد که پذیرندگان پایانه های فروشگاهی به مشتریان وفادار و دائمی بانک بپیوندند.

رئیس دایره سیستم های مدیریت در این نشست گفت: برای داشتن عملکرد مطلوب و تحقق اهداف ارزیابی عملکرد در حوزه پایانه های فروشگاهی بهتر است حداقل تعداد و مبلغ تراکنش توسط شعب و نمایندگان ناواکو به اطلاع پذیرندگان رسانده شود تا علاوه بر تحقق اهداف ارزیابی عملکرد شعب و مدیریت، شاهد کاهش تعداد پایانه های کم تراکنش نیز باشیم.

مجید ولی پور خبر از تخصیص دستگاههای جدید به مدیریت شعب استان داد و از نمایندگان شرکت ناواکو خواست با توجه به کارآیی بهتر دستگاههای جدید اقدام به تخصیص این دستگاهها به مشتریان و پذیرندگان با کارکرد بالا نمایند. وی افزود با توجه به محدودیت تخصیص دستگاههای سیار، بازاریابی این پایانه ها با دقت بیشتری از سوی مدیریت شعب انجام گردد و انتظار می رود نمایندگان شرکت ناواکو نیز  جمع آوری پایانه های فروشگاهی سیار کم کارکرد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مجتبی دهقانی مسئول دفتر شرکت ناواکو در استان ضمن اعلام گزارش از عملکرد دفتر استانی و میزان و کارکرد دستگاههای موجود به بیان مسائل و مشکلات بازاریابی و سرویس دهی پایانه ها پرداخت.

در پایان مقرر گردید دفتر ناواکو در استان به صورت ماهانه اسامی 3 نفر از پذیرندگان برتر که دارای بیشترین تعداد و مبلغ تراکنش را دارند جهت تقدیر به دایره ارتباطات و بازاریابی اعلام نماید.

Last Updated 1398/7/10